18 December 2009

oh no... it's almost sunday!!!!!


oh tidak...
sangat takut nak menghadapi minggu depan...
sebab minggu depan kene tido kat Rumah Sakit Bhayangkara. 
dan bilik coass betul2 sebelah bilik mayat!!!! 
yup, i repeat.. 
sebelah bilik mayat...
ayudeathwish mesti suke. 
mende cmtuh faveret dia...
tapi bukan faveret aku nak pegang mayat dan pastikan dia dibunuh atau bunuh diri!!!!!!
(cume kadang2 rase macam conan la pulak... hehe)

lepas seminggu kat sane, nak exam pulak.... 
wish me luck, everyone..


p.s. jangan cerita pasal hantu kat aku.. nanti aku tak boleh tido...

anyway, jom tengok gambar nih 

selama perjalanan aku jalan kaki lalu pasar menuju ke Kandea, benda ni yang paling menarik perhatian aku....


apehal la ade tulis MENGAPA besar2 kat lori nih?????????????
dia buat aku tertanya2, 
mengapa, oh mengapa... mengapa dalam bnyk2 perkataan, dia pilih perkataan ni?
aneh betul



oh, ya... Selamat menyambut Awal Muharram bagi semua umat Islam dan Congrats to seniors yang baru je grad!!!!!  

mcm tak percaye seniors batch 2004 dah jadi dokter!!! next year my turn pulak. Aminnnn

4 comments:

ecah kepoh.. said...

yawwwxxkkkkzzssss!!!!!
blik mayat!!!!
x perr kk klu x derk kwn kkk borax jerr ngan mayat 2..
mayat sntiasa mmahami anda
xP ;]
miss ya..

A.R.Y. said...

apela adik ni.. xmo la borak dgn mayat... takut.. hihi

pakcik kordi said...

uish..tkut juga waks ye...?

tp klu tiba2 terjaga tgh mlm paastu ada mhluk yg sgt asing sekali di sebelah,jgn ajk berborak pulak yek =p

pelik la lori tu.aphal MENGAPA pulak kn!!!

A.R.Y. said...

mestila takut!!!!! jgnla wat crite aneh2. nnti i xleh tido...

yup. aneh kan lori tuh. bsr lak tuh tulisan dia. hihi