21 October 2011

aku, dia dan cinta


my fav keychain... can't resist to buy this cute bling2 bear!!
Scenario  1
A: u, i risau la.
D: risau ape?
A: i risau i x kawen2
D: kenapa u cakap macam tu? mesti akan ade orang akan suka kat u..
A: tapi u pun xnak kawen dengan i kan?
D: (diam)
ok, tarik balik kata2 terakhir. tak sepatutnya cakap macam tu kat boyfriend orang.

Scenario 2
J: u kan girlfriend i
A: bile pulak i jadi gf u?
J: sejak kite makan same2 kat pizza hut
A: kalau u bf i, u lah bf yang paling sengal dalam dunia. sebulan sekali je kot u contact i
J: i tau. i memang tak guna. tapi u pun takkan boleh lupakan i, kan?
eeee benci betul dia ni.
tp apa yang dia cakap memang betul. haish


1 comment:

Fatin Sabri said...

AINUL..

lama tak jenguk ke sini.
hope awak baik2 saje ye. i miss u.